Från Karlskoga till Örebro


Lördagen 29 November  hjälpte vi vår son att flytta från Karlskoga till Örebro.

Vi gick upp klockan 06.00 och klockan 08.00 var det dags att åka de ca 17 milen
och vi var framme i Karlskoga  klockan 10.10.

Så lastades lastbilen full och så gick resan vidare till Örebro där alltsammans
lastades av på den nya adressen. Medans vår son och hans vänner lossade bilen
passade jag och min man på att besöka min bror  som också bor i Örebro.

När bilen var färdiglossad åkte vi till Mc Donalds och åt en bit mat som vår son
bjöd oss alla på och så var det dags att återvända hem till Vara igen. Väl hemma
hade klockan blivit lite över 20.00.



Kommentarer
Postat av: Gunilla

Hej Maria!

Hur går det med din blogg?

Tittar in här för att önska dig GOD JUL och GOTT NYT ÅR!

Kram/Gunilla

2008-12-16 @ 22:01:00
URL: http://gunillaskatter.blogg.se//
Postat av: Gunilla

Hej Maria

Det brukar ju finnas utmaningar i bloggar, gillar inte det dirket, men jag fick det från Anki så jag skickar väl vidare. Det får man ju göra som man vill med.

Det finns iaf en utmaning i min blogg från anki

kram/Gunilla

2009-01-01 @ 17:54:56
URL: http://gunillaskatter.blogg.se/
Postat av: Eva Lindström / Evlin

Hej Maria!

Va kul att se att du hade en blogg, den ska jag försöka att lägga in hos mig.

Det va så längesen jag uppdaterade den, så jag är osäker på hur jag gör.

Min katt Dimma (hon bor hos min uppfödare) fick 3 st kattungar igår. Hon är en Ragdoll.

Ha nu en trevlig helg.

Kramiz Evlin / Eva

2012-04-21 @ 09:35:45
URL: http://eva.evlin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0